Obsługa finansowo – księgowa

  • Prowadzenie księgowości zgodnie z obowiązującymi przepisami i uchwałami wspólnot mieszkaniowych
  • Opracowywanie projektów planów gospodarczych.
  • Przygotowywanie naliczeń finansowych na podstawie uchwał właścicieli lokali.
  • Przygotowywanie rozliczeń planów gospodarczych za określony okres.
  • Sporządzanie rocznych sprawozdań finansowych.
  • Przygotowywanie okresowych informacji o poniesionych kosztach utrzymania nieruchomości oraz o uzyskanych przychodach.
  • Rozliczanie okresowe oraz roczne z właścicielami lokali opłat z tytułu kosztów utrzymania nieruchomości, kosztów zużytych mediów, funduszu remontowego.
  • Zgłaszanie i nadzór nad windykacją należności z tytułu opłat mieszkaniowych i pożytków oraz innych przychodów z nieruchomości.
  • Wydawanie zaświadczeń lub poświadczeń właścicielom lokali, dotyczących dodatków mieszkaniowych bądź pomocy społecznej.
  • Przechowywanie i utrzymywanie źródłowych dokumentów finansowo-księgowych zgodnie z obowiązującymi przepisami.
  • Obsługa bankowa i pocztowa zarządzanych wspólnot mieszkaniowych.