Zakres czynności oferowanych w ramach usług administrowania:
- pomoc w organizacji Wspólnoty Mieszkaniowej – pomoc w załatwieniu NIP-u, Regon-u, założeniu konta bankowego
- Czynności związane z uzyskaniem numeru REGON i NIP.
- Założenie rachunku bankowego Wspólnoty.
- Weryfikowanie stanu prawnego i faktycznego nieruchomości.
- Prowadzenie ewidencji właścicieli lokali.
- Nadzór nad uiszczaniem podatków i innych opłat publicznoprawnych przypadających od nieruchomości wspólnych.
- Protokolarne przejmowanie nieruchomości wraz ich dokumentacją techniczną i prawną.
- Opracowanie planów zarządzania nieruchomością.
- Negocjowanie najkorzystniejszych warunków ubezpieczeń związanych z nieruchomością wspólną.
- Przygotowywanie i obsługa zebrań wspólnot mieszkaniowych.
- Analizowanie, doradzanie i według potrzeb, opracowywanie działania wobec dostawców usług do nieruchomości.
- Minimalizowanie kosztów związanych z utrzymaniem zarządzanych nieruchomości.
- Analizowanie składanych ofert dotyczących umów o dostawy, roboty i usługi związane z utrzymaniem nieruchomości.
- Przygotowywanie i negocjowanie umów o dostawy, roboty bądź usługi związane z utrzymaniem nieruchomości.
- Przygotowywanie projektów uchwał niezbędnych do realizacji planu gospodarczego zgodnie z obowiązującymi przepisami.
- Gromadzenie i przechowywanie dokumentacji związanej z ekspoatacją zarządzanego zasobu.
- Prowadzenie książki obiektu budowlanego oraz dokumentacji technicznej wymaganej przez przepisy prawa budowlanego.
- Archiwizowanie dokumentów zarządzanej nieruchomości.