Zakres czynności oferowanych w ramach usług administrowania:

  • pomoc w organizacji Wspólnoty Mieszkaniowej – pomoc w załatwieniu NIP-u, Regon-u, założeniu konta bankowego
  • Czynności związane z uzyskaniem numeru REGON i NIP.
  • Założenie rachunku bankowego Wspólnoty.
  • Weryfikowanie stanu prawnego i faktycznego nieruchomości.
  • Prowadzenie ewidencji właścicieli lokali.
  • Nadzór nad uiszczaniem podatków i innych opłat publicznoprawnych przypadających od nieruchomości wspólnych.
  • Protokolarne przejmowanie nieruchomości wraz ich dokumentacją techniczną i prawną.
  • Opracowanie planów zarządzania nieruchomością.
  • Negocjowanie najkorzystniejszych warunków ubezpieczeń związanych z nieruchomością wspólną.
  • Przygotowywanie i obsługa zebrań wspólnot mieszkaniowych.
  • Analizowanie, doradzanie i według potrzeb, opracowywanie działania wobec dostawców usług do nieruchomości.
  • Minimalizowanie kosztów związanych z utrzymaniem zarządzanych nieruchomości.
  • Analizowanie składanych ofert dotyczących umów o dostawy, roboty i usługi związane z utrzymaniem nieruchomości.
  • Przygotowywanie i negocjowanie umów o dostawy, roboty bądź usługi związane z utrzymaniem nieruchomości.
  • Przygotowywanie projektów uchwał niezbędnych do realizacji planu gospodarczego zgodnie z obowiązującymi przepisami.
  • Gromadzenie i przechowywanie dokumentacji związanej z ekspoatacją zarządzanego zasobu.
  • Prowadzenie książki obiektu budowlanego oraz dokumentacji technicznej wymaganej przez przepisy prawa budowlanego.
  • Archiwizowanie dokumentów zarządzanej nieruchomości.