
Obsługa finansowo – księgowa
- Prowadzenie księgowości zgodnie z obowiązującymi przepisami i uchwałami wspólnot mieszkaniowych
- Opracowywanie projektów planów gospodarczych.
- Przygotowywanie naliczeń finansowych na podstawie uchwał właścicieli lokali.
- Przygotowywanie rozliczeń planów gospodarczych za określony okres.
- Sporządzanie rocznych sprawozdań finansowych.
- Przygotowywanie okresowych informacji o poniesionych kosztach utrzymania nieruchomości oraz o uzyskanych przychodach.
- Rozliczanie okresowe oraz roczne z właścicielami lokali opłat z tytułu kosztów utrzymania nieruchomości, kosztów zużytych mediów, funduszu remontowego.
- Zgłaszanie i nadzór nad windykacją należności z tytułu opłat mieszkaniowych i pożytków oraz innych przychodów z nieruchomości.
- Wydawanie zaświadczeń lub poświadczeń właścicielom lokali, dotyczących dodatków mieszkaniowych bądź pomocy społecznej.
- Przechowywanie i utrzymywanie źródłowych dokumentów finansowo-księgowych zgodnie z obowiązującymi przepisami.
- Obsługa bankowa i pocztowa zarządzanych wspólnot mieszkaniowych.